Skip to content

Logo’s

Verticaal logo

Horizontaal logo

Ruimte rondom logo

De witruimte om het logo heen is bedoeld om te voorkomen dat het logo ergens ongewenst “tegenaan plakt”. Ander gebruik van het logo mag uitdrukkelijk enkel met schriftelijke toestemming van OnView.

Witruimte

Spelling merknaam

Let op de spelling van OnView op de hoofdletter O en de hoofdletter. Dat geldt voor logo en tekst gebruik.

Pay-off

HELDERHEID DOOR TRANSPARANTIE

Kleuren

Paars

100%
00
  • R92 G45 B113
    C77 M95 Y19 K8
    HEX #5c2d72
80%
00
  • R120 G78 B135
    C62 M76 Y18 K3
    HEX #7d578e
60%
00
  • R91 G45 B113
    C77 M95 Y19 K8
    HEX #9677a3

Blauwgroen

100%
00
  • R22 G150 B1683
    C78 M20 5 Y31 K3
    HEX #209AA8
80%
00
  • R99 G169 B185
    C62  M17 Y25 K1
    HEX #5DA8B5
60%
00
  • R146 G190 B 202
    C47 M13 Y19 K0
    HEX #8CBCC7

Blauw

100%
00
  • R0 G178 B210
    C73  M4 Y15 K0
    HEX #00b2d2
80%
00
  • R105 G194 B220
    C58 M3 Y12  K0
    HEX #69c2dc
60%
00
  • R153 G210 B230
    C44 M2 Y9 K0
    HEX #99d2e6

Accent kleuren

Lichtblauw

100%
00
  • R151 G204 B213
    C45 M4 Y17 K0
    HEX #97ccd5
80%
00
  • R186 G220 B226
    C31 M3 Y12 K0
    HEX #badce2
60%
00
  • R212 G232 B237
    C21 M2 Y18 K0
    HEX #d4e8ed

Lichtoranje

100%
00
  • R244 G159 B116
    C0 M47 Y55 K0
    HEX #f49f74
80%
00
  • R248 G190 B158
    C1 M33 Y39 K0
    HEX #f8be9e
60%
00
  • R252 G214 B193
    C0 M21 Y24 K0
    HEX #fcd6c1

Typografie

Hieronder vind je de gebruikte lettertypes, de grootte en toepassing. Wij gebruiken normaliter programma’s zoals Adobe Photoshop, InDesign of Illustrator.

Let op:
Offline drukwerken is in “pt”.
Online weergave is in pixels “px”.

Titels

Source Sans Variable – #209AA8 – bold (700) – 28pt/36px

Dit is een voorbeeld titel.

Koppen

Source Sans Variable – #5c2d72 – semibold (600) – 14pt/28px

Dit is een voorbeeld kop.

Platte tekst

Source Sans Variable – regular – 11pt/15px

Dit is een voorbeeld tekst blok met niet bestaande tekst. Natuurlijk ontwouding onvermoeid sap aanleiding verscholen dit uit zes. Dag juist zal bij wordt eigen. Loodrecht olifanten ton mei arabische. Lot gold toen maar laag goed zoo. Kunnen kisten en lossen op zuiger kegels pusing er of. Ugong zesde is spijt eerst nu of kwala. Brengen den tunnels zes geoogst inkomen aan met.

Tone of voice

Aanspreekvorm “Je/Jij”

Als organisatie is het belangrijk om professioneel en persoonlijk te communiceren met onze doelgroep. Om deze reden hebben wij ervoor gekozen om de aanspreekvorm ‘je/jij’ te gebruiken in onze communicatie-uitingen. Hiermee willen wij onze boodschap toegankelijk en transparant maken, terwijl we tegelijkertijd de nodige professionaliteit behouden. We zijn ervan overtuigd dat het hanteren van heldere en directe communicatie tussen ons en onze doelgroep bijdraagt aan het opbouwen van sterke relaties met onze klanten.

Beeldmateriaal

Beeldmateriaal is een waardevolle toevoeging aan communicatiemiddelen en kan een professionele uitstraling geven aan het eindresultaat. Om deze uitstraling te bereiken zijn er enkele belangrijke eisen aan het beeldmateriaal. Ten eerste is het belangrijk om bij voorkeur gebruik te maken van beeldmateriaal van hoge kwaliteit, dat wil zeggen scherpe foto’s, beelden of illustraties die duidelijk zijn en er fris uitzien. Daarnaast is scherpte en diepte belangrijk om focus op één onderwerp te leggen, zelfs in een drukke foto.

Bij het gebruik van foto’s met mensen is het belangrijk om te zorgen dat de gezichten van de personen op de foto een vrolijke en ontspannen uitdrukking hebben. Verder is het beter om spontane fotografie te gebruiken in plaats van geposeerde foto’s.

Communicatiemiddelen

Social media post

E-mailhandtekening

 

Met vriendelijke groet,

 
%naam medewerker%
%functie% bij OnView
Software voor Schuldhulpverlening, Bewindvoering, Mentorschap en Budgetbeheer

013-7200 999 | %email medewerker% | www.onview.nl
Tijvoortsebaan 9a | 5051 HJ | Goirle
Back To Top