Deze noodzakelijke actie is uiteraard niet voor niets in het leven geroepen. De ene vraag is gelukkig snel te beantwoorden, een andere vraag heeft nu eenmaal meer uitzoekwerk nodig. Daarnaast worden vragen behandeld op volgorde van binnenkomst. Belandt een issue in de middag bij de onView medewerker op het bordje, dan bijt de servicedesk medewerker zich hier meteen in vast. Als dan blijkt dat een programmeur aan de slag moet, dan wordt deze ingeschakeld. Is er een techneut nodig, dan is er meer aan de hand. Logischerwijs kan een oplossing dan niet direct geboden worden.
Nieuwe medewerkers
Voelt u de warmte al op uw wangen branden van dat lichtpuntje aan de horizon? Bent u al aan het aftellen naar de dag, dat u geen afstand meer hoeft te bewaren? Wij al wel en we zijn heel erg blij met onze nieuwe medewerksters Yvette en Fenny. Alleen inwerken is nu nog een dingetje vanuit huis of op anderhalve meter afstand. Zodra deze kanjers over OnView dromen, wordt het mogelijk om de telefonische bereikbaarheid weer uit te breiden.