OnView service helpdesk

OnView service helpdesk

OnView helpdesk

Expertise Servicedesk

OnView is continu in ontwikkeling en wordt voortdurend verder uitgebreid met innovatieve mogelijkheden, bijvoorbeeld door koppelingen met externe applicaties. Dit zorgt er aan de ene kant voor dat het gebruikersgemak voor u als klant vergroot wordt, maar aan de andere kant vergt dit veel kennis van onze Servicedeskmedewerkers..

Om u goed van dienst te kunnen blijven zijn, hebben wij onze capaciteit achter de schermen vergroot. Daarnaast heeft elke OnViewer een eigen expertise. Als blijkt dat uw telefonische vraag niet direct beantwoordt kan worden, dan wordt deze geregistreerd als ticket. Hiermee verkorten wij niet alleen de telefonische wachttijd, maar zorgen wij er ook voor dat onze collega’s optimaal gebruik kunnen maken van elkaars expertise om uw vraag tot volle tevredenheid te kunnen afhandelen.

Bereikbaarheid tijdens pandemie

Vanwege de aangescherpte Coronamaatregelen kan het voorkomen dat onze Servicedeskmedewerkers u vanuit huis met raad en daad bijstaan. Ondanks dat dit niet de meest ideale situatie is, zijn wij blij dat wij u ook in deze tijd kunnen blijven ondersteunen. 


Het thuiswerken kan enkele ongemakken, maar ook extra gezelligheid met zich meebrengen: een kat die ineens op het toetsenbord springt of in beeld verschijnt, de hond die als deurbel fungeert en keurig aangeeft dat de pakketdienst eraan komt of peuterdeuntjes op de achtergrond. Schroom in dat laatste geval niet en neurie gerust mee.

Onze OnView Servicedesk bereikt u via uw ‘Tools-menu’ in uw account. Dit is ook gelijk de snelste manier om uw vragen en wensen in te sturen. Voor sneak previews en meldingen vanuit de Servicedesk, kunt u ons ook volgen via Facebook of Twitter. Alle updates en wijzigingen ontvangt u via onze Nieuwsbrief. 

 

Deze mail is automatisch aangemaakt. Het is dus niet mogelijk om op deze mail te reageren.

OnView B.V.
Tijvoortsebaan 9a
5051 HJ Goirle
013-7200999