Je bent niet ingelogd. De nieuwsbrief bevat mogelijk gebruikersinformatie, dus deze wordt mogelijk niet correct weergegeven.

Update OnView 4.0.4.

Update OnView 4.0.4.

Update naar Open

Een nieuwe update staat klaar voor release

Woensdagavond 28 februari rond 20:00 is een update uitgevoerd naar de Open omgeving. Vanwege mailproblemen is deze mail nu eenmalig achteraf verzonden.

Wat wij releasen

 

Lijst met gearchiveerde rekeningen

Er is een nieuwe lijst beschikbaar bij rapporten; Gearchiveerde rekeningen. Deze lijst laat zien welke rekeningen er gearchiveerd zijn op welke datum en het eindsaldo van de betreffende rekening.

 

 

Rekening accordering - Enkel voor de pilot gebruikers

Voor losse Betalingen, Uitgaven en Schulden is rekening accordering ook nodig bij wijzigen of opvoeren nieuw rekeningnummer begunstigde.

 

 

Client inzage - Standaard instellingen via rechten opties

Voor de Cliënt Inzage is het mogelijk om standaard de juiste instellingen te definiëren. Ga hiervoor naar:

  • Instellingen ->Inzage uitklappen-> Cliënten.  Op het 3e tabblad staan de Rechten opties waar de inzage opties middels de checboxen standaard aangezet kunnen worden.


Iedere cliënt waarbij de inzage vanaf dat moment aangezet wordt zal dan deze vooraf ingegeven instellingen krijgen. Voor alle reeds ingestelde dossiers veranderd er niets aan de settings. 

Veranderingen

 

Nieuwe SHV afwikkelstatussen

Er zijn 2 nieuwe afwikkelstatussen toegevoegd voor een SHV traject.

- Finale kwijting

- Tussentijdse beëindiging

 

 

Rapportage mentor aan rechtbank

Het formulier Rapportage mentor aan de Rechtbank vult automatisch de huidige datum in bij de ondertekening.

 

 

Zeker Energie

Het is nu mogelijk om een .online mailadres toe te voegen in het aanvraagformulier

 

Bugfixes

 

BKR koppeling - enkele bugfixes

De koppeling met de BKR is beschikbaar voor organisaties die verplicht zijn clienten te toetsen en Schuldhulpverleningstrajecten te melden. Voor deze koppeling zijn een aantal bugfixes doorgevoerd.

 

 

Workflow terugkeerpatronen

Een Workflow die acties met terugkeerpatroon bevat zal de acties weer op het juiste moment zichtbaar maken. 

In sommige gevallen kwamen de acties met terugkeerpatroon in een Workflow niet actief zichtbaar. Het is daarom mogelijk dat er eenmalig meer acties zichtbaar worden dan verwacht vanwege deze correctie.

Onze OnView Servicedesk bereik je door een e-mail te sturen naar helpdesk@onview.nl. Voor sneak previews en meldingen vanuit de Servicedesk, kun je ons ook volgen via Facebook. Alle updates en wijzigingen ontvang je via onze Nieuwsbrief. 

 

Deze mail is automatisch aangemaakt. Het is dus niet mogelijk om op deze mail te reageren.

OnView B.V.
Tijvoortsebaan 9a
5051 HJ Goirle
013-7200999